Samle, samle, tørre tørre, repeat... 



Hver dag samler jeg blomster ind til mit voksende herbarium. Jeg har stort set altid min lille kurv med mig. Når jeg kører i bil til arbejde eller i skole står min kurv på passagersædet. I vejkanterne er der ofte små fine vilde blomster, som jeg samler og tager med hjem for at putte i vaser og ofte presser. 
Hver aften når jeg går en aftentur i min have samler jeg lidt ind. 
Jeg tror, at mine hængende haver i år bliver særligt smukke og farverige. 



Siden jeg var et lille barn har jeg elsket Løjtnantshjerte. Hos os kalder vi den Hr. Løjtnantshjerte og sikke en smuk herre, der hvert år spreder kærlighed og glæde i vores have.  Mine drenge lukker deres små hænder forsigtigt om hjerterne. Det er så fint. I år prøver jeg at tørre nogle hjerter og glæder mig til at se resultatet.







Kommentarer

Populære opslag